donderdag 25 oktober 2012

Gehaakte passie

Haken ... het is zo fijn ... een echte passie met een steeds leuk resultaat.
Ik haak in de zetel, tussen de soep en de patatten, in de auto (als passagier natuurlijk ;-)),
in de wachtkamer van de dokter, ... enfin, overal!
Je kan er de leukste diertjes mee maken (enzooo)
Naast kikkertjes, vind ik uilen geweldige beestjes
(alleen eten ze ook kikkers op, vind ik iets minder, maar ja, dat is moeder Natuur natuurlijk)

Gehaakt met Catania-katoen - UWYH nr. 20

Dit uiltje maakte ik volgens het gratis patroon dat je kan vinden bij Amigurumi-haken.be.
Wanneer je je hier gratis registreert, kan je dit patroontje downloaden.
En  nu we het hier toch over hebben ...
Ik doe deze week mee aan de wedstrijd Amigurumi van de maand,
als je zin hebt om een beetje voor mij te supporteren,
mag je altijd je stem uitbrengen op Lizzy, van Miss Creatuurtje
(het konijntje dat ik maakte als PIF voor Sweet Sienna Hope)
Gewoon eventjes gratis registreren (zonder enkel gevolg)
en stemmen door op deze link te klikken.
Dank jullie wel!


Nog even dit meegeven, in Gent op ons terrasje, vonden we deze spreuk ...

"Wilt u dat ik u iets revolutionairs vertel? Liefde is alles wat erover wordt beweerd.
Daarom zijn mensen er cynisch over.
Het is de moeite waard ervoor te vechten, er dapper voor te zijn, er alles voor te riskeren.
Want als je niets riskeert, riskeer je nog veel meer ..."

Have a nice day!
En het uiltje ... dat vliegt nu naar mijn vriendinnetje toe ...

37 opmerkingen:

  1. Haken, ben er deze zomer mee begonnen, maar gelijk met al de rest, is ook dat stil gevallen :-( Geweldig mooie uil is het! en mijn stem heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooie uil!! Ik vind de kleurtjes heel mooi gekozen :) stemmen zal ik straks ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn dat nu niet toevallig mijn kleurtjes :)
    Wat een spreuk hé; zo mooi en waar!
    Euh bij dat stemmen slaat mijn computer tilt, straks eens een van de kinderen ambeteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep yep, helemaal jou kleuren :-) Denk niet dat de kinderen dat 'ambeteren' vinden, eerder iets van rollende ogen en mamaaaa toch :-) hahahaha

      Verwijderen
  4. Haken is absoluut niet verslavend ;-)

    Uiltje is fantastisch!!!

    En tuuuuuuuuurlijk gaan we op jou stemmen!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ha ha wat schrijf je toch heerlijk, en ikke is helemaal in luv met de uil, ik zie dat ie naar MIJ knipoogt hihi
    en wat een leuke spreuk

    lieve groet jenneke
    enne ik ben daar meen ik al lid ik ga stemmen meis
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ik zag jouw uiltje in mijn bloglijst en ik dacht meteen: hé, da's een bekende! Die heb ik niet zo lang geleden ook gehaakt, ook in het groen. Hij is leuk hè! Je vriendin zal daar vast enorm blij mee zijn. Ik had inderdaad gezien dat je met de wedstrijd meedeed (ik zag dat alleen nadat ik al mijn stem had uitgebracht, sorry :-( ), ik weet zeker dat je hoge ogen gaat gooien. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de jouwe was ook superexemplaar (denk zelfs dat ik hem daar het eerst zag) geen probleem hoor Angélique, het zijn trouwens allemaal mooie inzendingen hé

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. Hihihi, op 16% :-) je hebt een rijtje te hoog gekeken, maarre dank je wel hoor!

      Verwijderen
  8. Dank je wel aan allen die willen stemmen! Maar het is geen verplichting hoor, anders even dikke vriendjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh dat uiltje is leuk! Het buikje met die kruisjes en de knipoog!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. knap se zus, en mijn stem had je al xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie uiltje! En hij knipoogt ook zo schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat is hij weer leuk. Ik ga voor je stemmen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie uil heb je gemaakt. Ook super mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat is ech heel erg mooi. ik ga mij niet registreren. haha de reden is dat mijn verlangdoelijst dan echt uit zijn voegen zal barsten. haha
    ik zal straks een kijken hoe ik kan supporteren voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi uiltje geworden Trui, die knipoog vind ik ook grappig... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een fantastische kleuren heb je gebruikt voor de uil, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So cute!!Je uiltje..... en ehhh natuurlijk breng ik mijn stem uit op jou Lizzy,ik zie dat je als tweede gelijk loopt met de paddestoel,maar Lizzy zal deze overtreffen en nr. 1 ook laat ze ze allemaal maar voorbij hoppen!

    (H)op Lizzy!!!

    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk! Ik krijg steeds meer zin om te leren haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieverds en natuurlijk gelijk stem uitgebracht

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lieverds en natuurlijk gelijk stem uitgebracht

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gestemd, momenteel een gedeelde 2de plaats, dat komt wel goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er weer prachtig uit Trui, en ik zal eens kijken waar ik kan stemmen (zal wel goed komen.)
    groetjes JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WAt herkenbaar, ik kan ook overal haken, al is het soms tussendoor maar een paar steekjes. Je uilen zijn prachtig ook je amigurumi voor deze maand is schitterend geworden, had hem al gezien op het forum. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vala zie. Heb gestemd. Je staat momenteel op de eerste plaats met 21%.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke uil, ga dadelijk even voor je stemmen! De (haak)passie straalt er vanaf :)
    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wauw, wat een geweldige meneer (of mevrouw) de uil. I love it. Mijn stem heb je ;)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui